Ny bestyrelse anno 2024

22. marts 2024 kl. 20:39

Da der var Generalforsamling d. 14/3-2024, blev det valgt ny Formand og Næstformand i Tingsted Boldklub.

Tommy Henriksen, som var Formand, havde besluttet sig for at træde af, i det han ville give klubben et nyt pust.

Samt ville bestyrelsesmedlem Benny Ulrich Nielsen træde af fra sin bestyrelsespost og her blev ungdomsformandsposten også ledig.

Ved at de to medlemmer stoppede i bestyrelsen, blev der en mindre Rokade.

Næstformand Heino Kristoffersen bliver nu klubbens nye Formand og fortsætter som Seniorformand.
Suppleanten Mads Winther Svendsen bliver nu Næstformand.
Andreas Stabell som var PR Ansvarlig, bliver nu både PR Ansvarlig og Ungdomsformand.

Jesper Westergaard blev valgt ind i bestyrelsen som medlem og Mads Ulrich Nielsen blev valgt ind i bestyrelsen som Suppleant.

For at se Tingsted Boldklubs bestyrelse, så kan man følge dette link: Tingsted BK Bestyrelse