Sponsorer

Tingsted Boldklub vil gerne takke alle vores sponsorer , uden dem igen fodboldklub.

Klubben kan ikke eksisterer uden klubbens mange sponsorer , store som små.

Klubben vil gerne takke alle sponsorerne for deres støtte til fodbolden.

Vi kan som klub ikke overleve uden jeres støtte.

OK aftale:

Benzinkort

Nu har alle mulighed for at støtte klubben gennem et Ok Sponsoraftale. Du skal bare bestille et gratis benzinkort gennem OK, til deres mere end 670 tankstationer i DK, via dette link.

Aftalen betyder at du altid får billig benzin/ diesel samtidig med at du støtter TB. Du får også mulighed for at samtidig at optjene point på dit Coop medlemskort.

Mobil aftale

Vi giver dig også mulighed for at du kan tegne et mobil abb. via dette link.

Skrifter du også til OK mobilaftale kan du støtte med end flere penge til klubben uden at det koster dig ekstra.

El aftale

Du har også mulighed for at lave en el aftale med OK som giver rigtig mange penge til klubben via dette link.

Husk, du bør også få dine forældre og besteforældre sam venner og naboer til at støtte klubben.

Du kan altid kontakte Benny eller en af de andre i bestyrelsen hvis du har spørgsmål eller lign.

Køb din benzin , olie, el og mobilabb. hos OK , klik her

Guldborgsund blomster:

Køb dine blomster hos Guldborgsund blomster  (Husk hver gang at sige til dem at de skal noterer købet til Tingsted Boldklub.)