Jubilæumsturnering for ungdommen

11. august 2015 kl. 18:43
Jubilæumsturnering for ungdommen

I forbindelse med vores jubilæumsuge afholder foreningen et mindre fodboldstævne hver aften i tiden mandag den 23 august til torsdag den 26 august
Tilfældige årgange fra vores omegnsklubber er inviteret.
Fra u6 til u8 spilles der 3:3. U10 til u11 spilles der 4:4, mens der fra u13 til u16 spilles 5:5. Banestørrelse vil dog ikke matche standardstørrelsen.
Turneringen vil dagligt starte kl 17.15, hvor hvert hold spiller 5 kampe. Det vidende hold modtager en pokal, mens der er en sodavand til alle spillende deltagere. Turneringen er gratis at deltage i.
Vi spiller efter DBU's gældende regler om fairplay.
Ved spørgsmål til stævnet, kam der rettes henvendelse til ungdomskonsulent Hanne Baltzer på enten fodboldhanne@live.dk eller mobil 51284407.
Der vil løbende blive lagt billeder ind på hjemmesiden efter afviklingen af turneringerne.