Nyopstartet Podeafdeling d. 10/7-2022

image Tv: Lasse Kjær Mortensen, TH: Mads Winther Svendsen
21. november 2022 kl. 21:01
Podetræning for 2-6 år.
Så er der glædeligt nyt fra Tingsted Boldklub.
Vi har fået 2 nye frivillige i klubben, som rigtig gerne vil starte vores Pode-afdeling op.
Det bliver for piger og drenge i alderen 2-6 år. Ja - du læste fra 2 år...!⚽⚽
Det betyder selvfølgelig, at vi forventer, at du som forælder er med under træningen. Da børn er meget forskellige og har forskellige behov. Så husk at tage fodtøj på som passer til 😀.
De 2 nye trænere/hygge onkler som ses på billedet er Lasse Mortensen tv. og Mads Svendsen th.
Der startes op mandag 18.07 kl 17.00, og vi træner/hygger/leger ca. en times tid.
Hvis du har et barn i denne aldersgruppe, så bare mød op ude ved Tingsted Hallen, ud mod stadion siden. Så står Lasse og Mads klar til at tage godt i mod jer.
Du kan også kontakte Lasse på 61771022 eller Mads på 20127584.
Specielt hvis I gerne vil deltage, men måske er på ferie lige pt. Så er det rart at vide at der er spillere på vej 😀⚽
Og NEJ - I skal ikke melde jer ind i TB endnu, og NEJ, I skal ikke gå ud og købe nye dyre fodboldstøvler. Bare I sørger for at børnene har gummisko på, så er det super fint 😀. Vi sørger for, at børnene kommer ud og synes det er mega sjovt så de får lyst til at komme igen.
Vi glæder os rigtig meget til at byde jer velkommen til Pode afdelingen i Tingsted Boldklub. Håber vi ses mandag 18.07
Vh. Tim R. Larsen
Sportschef